Mark Zuckerberg nazywa Meta „przeciwieństwem Apple” i kwestionuje strategię produktową firmy

cyberfeed.pl 20 godzin temu


W nowym wywiadzie podcastowym w tym tygodniu, CEO Meta, Mark Zuckerberg, odniósł się do tego, jak jego zdaniem jego firma różni się od Apple. Jak zauważył Informacje biznesoweZuckerberg stwierdził, iż uważa, iż ​​Meta jest pod wieloma względami „przeciwieństwem Apple” i wskazał na liczne wady strategii Apple.

Mówiąc o podcast „Acquired” w tym tygodniu Zuckerberg powiedział:

„Myślę, iż pod wieloma względami jesteśmy przeciwieństwem Apple. Oczywiste jest, iż ich rzeczy również dobrze się sprawdziły. Podchodzą do tego w ten sposób: „Zajmie nam to dużo czasu, dopracujemy to i wypuścimy”. A może w przypadku rzeczy, które robią i które działają, po prostu pasuje to do ich kultury”.

Zauważył jednak, iż Meta woli strategię, w której nacisk kładzie się na wydawanie rzeczy i zbieranie opinii, zamiast czekać, aż coś będzie idealne, zanim się to wypuści.

„Naprawdę chcesz mieć kulturę, która ceni wysyłkę, wydawanie rzeczy i otrzymywanie opinii bardziej niż stałą potrzebę otrzymywania pozytywnych pochwał od ludzi, gdy coś wypuszczasz

Jeśli czekasz, aż cały czas będziesz chwalony, tracisz mnóstwo czasu, w którym mógłbyś nauczyć się wielu przydatnych rzeczy, a następnie wykorzystać je w kolejnej wersji, którą zamierzasz udostępnić.

To nie pierwszy raz, kiedy Zuckerberg podzielił się swoimi przemyśleniami na temat Apple. Wcześniej w tym roku dał jego opinia na temat „fanboyów” Apple’a oferując również jego własna recenzja Apple Vision Pro. On ma Również wielokrotnie skrytykował politykę App Store firmy Apple i jego „dusicielska władza” na platformie iPhone’a.

Tymczasem Tim Cook ma skrytykował praktyki dotyczące prywatności w Meta i zbierania danych użytkowników wielokrotnie na przestrzeni lat.

Poniżej możesz posłuchać całego wystąpienia Zuckerberga w podcaście „Acquired”.

FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału