Magazyn PRESS oraz Instytut Monitorowania Mediów ogłosiły wyniki rankingu Top Marka 2025. Już po raz osiemnasty zbadano medialne oddziaływania marek. Przeanalizowano 28,5 miliona publikacji z prasy, portali internetowych i mediów społecznościowych. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zajął 4 miejsce wśród uczelni (o jedną pozycję wyżej niż w ubiegłym roku). Awansował także w ogólnej kategorii. Wśród 500 badanych marek zajął 64 pozycję, to jest znaczący awans z 90 miejsca w ubiegłym roku.
-Top Marka pokazuje jak komunikacja firm i instytucji buduje zaufanie, odporność i odpowiedzialność - wartości, które w kolejnych latach zdecydują o ich miejscu w umysłach odbiorców i wyborach konsumentów - komentuje w Press Sebastian Bykowski, Wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów.
- Firmy, które potrafią zbudować emocjonalną więź z odbiorcą, wygrywają choćby w czasach niepewności. To one wyznaczają standardy jakości, innowacji i stylu komunikacji, często inspirując mniejszych graczy i całe branże - dodaje w najnowszym numerze Press Agnieszka Olbrot, Redaktorka Prowadząca Raportu Top Marka.
fot. Krzysztof Duda











