Welcome Point UW po raz kolejny otworzył Pawilon dla nowych studentów, doktorantów i pracowników uczelni. Punkt informacyjny działa do 17 października, można w nim uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania o studia i pracę na UW oraz o codzienne życie w Warszawie.
Welcome Point UW już po raz dziewiąty uruchomił swój tymczasowy Pawilon na Kampusie Głównym, w którym pracownicy, studenci i absolwenci Uniwersytetu udzielają informacji nowym studentom, doktorantom i pracownikom UW, w tym przede wszystkim osobom z zagranicy.
W Pawilonie Welcome Point można uzyskać informację m.in. o:
- sprawach uniwersyteckich, w tym dotyczących rejestracji na kursy, USOS-a, sieci eduroam (wi-fi), legitymacji studenckiej;
- sprawach praktycznych, w tym o mieszkaniach (akademikach), opiece zdrowotnej czy legalizacji pobytu Polsce;
- lokalizacji kampusów i jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Pracownicy Pawilonu pomagają też w zapisach na lektoraty i zajęcia WF, nawiązywaniu kontaktu z innymi jednostkami, np. Biurem ds. Rekrutacji czy Biurem Współpracy z Zagranicą, oraz udzielają codziennych wskazówek na temat życia w Warszawie.
Pawilon będzie otwarty do 17 października, w godz. 9.00–16.30. Działa w formie drop-in – nie ma konieczności wcześniejszej rejestracji czy zgłaszania się.
Studenci mogą uzyskać niezbędne informacje również online – za pośrednictwem Zoom, od poniedziałku do piątku w godz. 12.00–14.00.
Więcej informacji znajduje się na stronie Welcome Point UW – welcome.uw.edu.pl >>
Welcome Days na UW
30 września odbyły się dni adaptacyjne dla nowo przyjętych studentów zagranicznych. Wydarzenie otworzył prof. Maciej Raś, prorektor UW ds. studenckich i jakości kształcenia. Podczas spotkania zagraniczni studenci długoterminowi mieli możliwość uzyskania informacji na temat funkcjonowania uczelni, możliwości dostępnych dla studentów oraz aktywności, do których mogą dołączyć.



